• Levertijd 1 week
  • 7 dagen per week bereikbaar van 9 tot 21 uur
  • Persoonlijk advies

Onderhoud & Garantie

 

Hoe moet ik mijn kussens onderhouden?

Vlekken op uw kussens kunt u verwijderen met een natte doek met wat sop.
Ook kunt de meeste kussenhoezen wassen. U kunt bij onze website een wasvoorschrift voor uw kussens downloaden als .pdf bestand.


Hoe is de garantie geregeld?

Opmaatkussen.nl geeft, na overleg van het originele aankoopbewijs, een garantie van 1 jaar.   
(op de geleverde producten; plooivorming, verkleuring en zachter worden van een polyether vulling vallen buiten deze garantie).                       

 

Wat doe ik als er iets niet goed is aan mijn bestelling?

Wij doen ons uiterste best om uw bestelling naar tevredenheid te produceren. Controleert u altijd uw bestelling na ontvangst. Als er iets niet klopt aan uw bestelling neemt u direct contact met ons op door een email te sturen naar info@opmaatkussens.nl of via het contactformulier. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

 

Wat moet ik doen als ik een klacht wil indienen?

 

OpmaatKussens streeft naar optimale service en kwaliteit, maar het kan helaas voorkomen dat u niet tevreden bent. Neem dan contact met ons op door te bellen of een mail te versturen.

Wij nemen iedere klacht serieus en gaan hier vanzelfsprekend zorgvuldig mee om. Na het melden van een klacht krijgt u een schriftelijke ontvangst bevestiging via de mail van ons toegestuurd. Vervolgens zullen wij binnen twee dagen in ons bedrijf nagaan waar het fout is gegaan en u op de hoogte stellen.

Het uiteindelijke doel is, om u als klant te behouden en de verwachte kwaliteit geleverd krijgt en voor ons om het bedrijfsproces te verbeteren.